Thursday, February 5, 2009

SIGMA RUN 2009 - I'm doing it this year, who wants to come along?!

Though I had been playing with the idea, a suggestion from me fren Chris made me DECIDE that I'm taking on the SIGMA RUN this year, and like every major journey this year I'm taking my PSA frenz with me! (Though I haven't sent them the email yet...hehe).

It will provide a good base for me, endurance and cardio wise, and will help keep me on track for getting D BADDY ready for my competition! Anybody who know me know dat I will lift up every piece of iron and throw round or play volleyball for hrs...but go ask me fi run no laps (volleyball ppl KNOW dis for sure!) and see how fast me develop a headache...WORSE if is outdoors inna sun!!! So you KNOW its for a reason!

So with essentially 5 weeks to go (D date is MARCH 15), I have alot of work to do! Cause, again, is soso motivation mek me get up a mawnin time go gym and go PON A TREADMILL!!! But I have been doing it consistently for the past three weeks and i'm getting back into the groove of things. This morning i did 50 mins (2o mins walk, 30 mins jog) before heading to work. Mark yuh me leg dem tiad from working them in the gym last nite and fi get up come back dis mawnin come pound dem out again...yikes!!! But i have a vision ( a VERY BLOWN UP PIC in my head in fact) of the extremely striated and shredded legs and midsection that will result from this torture, so I won't complain (too much).

I remember d last time i run d SIGMA 5K! Oh jesam!! is tek me tek show off, bout yea man, me play volleyball and exercise everyday, so dis should be a breeze!! Me raahtid...fus ting...me did move off too fast caa me a try keep up wid dis girl from me gym...and pus jook!! d run from knutsford blvd to d turn off to me yaad (under 1k btw) was very long...and when me ketch deh me did READY fi kiss me teeth and tun down my drive fi go a me yaad!! Yuh can seh busss massa??!!! Not to mention d fact dat d girl she, not even har shadow me did see by dat deh time! But chu me did tek show and me is a girl nuh quit, me TROD awne same way, by which time me likkle run slowed to a drag foot kinda movement (but still fasta dan a walk)!

When me ketch d 2K marker, was when me did start pray to d almighty cause me heart did ready fi tek weh itself from outta me chest sah!! But again...i trodded on! At some point me realise seh me naa feel me leg dem and den some time afta dat is like every noise and sound became a very distant hum..but again i trodded on! Den yuh see d last 1k, afta all me a tink bout was JUST finishing, me se dis likkle wheelchair man zoops past me, me say no Shabbs...it nuh right a man pon a wheel chair SHOULD NAT be passing you! At dis point, i kick up gear - still cyannat feel d legs dem btw- and start pump me arm dem and breathe hawd and a did run! But no matta how much me a kick it, d wheelchair man still in front a me...me say no man Shabbs, if it mean seh yuh a go pass out at d finish line you MUST get dere be4 him! Me say i know i never run so hard inna me life and is like d last 200M or so me ketch up wid him and den finally pass him and finish...all under 1 hr! D ONGLY ting me memba at d finish line was dat me did literally jus sidung same place deh and is one official come help me up caa me did decide say YEA a right yaso inna d sun hatt me a spend my sunday caa me nuh have not even fumes lef fi breathe good much less move??!!!!

All in all though it was a good experience and i maybe didn't have use for myself for a week afterwards but i was able to say I DID IT! So unlike last time when me tek show off go inna it, I am much wiser now and will be training for it by braving d dyam running a mawnin and evening time. Me naa even a go fi no amt of miles really, me jus goin try each day fi run a little more and walk a little less and hopefully work myself up to running for d whole 1hr and THEN see teh distance. This morning was one of those energy goddess mornings why i was able to run d 30 mins. I may even try running d route one sunday evening and see how it feel (me tink dat goin REMAIN an idea inna me head still rather become a reality caa me nuh love d running DAT much no atta how motivated me be!!). But i will get it done!

PSA I invite you to get on board, this may JUST be good for you!

No comments:

Post a Comment